Autorské čtení na setkání Pražského klubu spisovatelů

26.03.2014 10:39

Nedělám to často, protože jsem plachý člověk a nedisponuji zrovna kvalitním přednesem. Ale přijal jsem pozvání na 4. setkání Pražského klubu spisovatelů 25. března v Karlíně a četl jsem ze svého románu Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon za účasti 15 spisovatelů a dalších hostů. Byl jsem z toho rozechvělý, neboť více se stýkám s drsnými upocenými fotbalisty v rámci své základní činnosti sportovního publicisty, nyní v magazínu HATTRICK. Vydařilo se to však tentokrát zcela mimořádně. Šéfka pražského střediska Obce spisovatelů ČR Olga Nytrová, která mne pozvala, byla mimořádně shovívavá.

S PhDr. Olgou Nytrovou, spisovatelkou a duchovní Husitské církve československé, po čtení v Pražském klubu spisovatelů.

Pravda, po vyčerpání sil za mne převzala "mé" autorské čtení básnířka Martina Koubová-Zábranská, jejíž přednes je o hodně lepší. Zmíněný román je pod smlouvou agentury Creative Arts Agency v Los Angeles, která zastupuje většinu největších "veleduchů" americké kinematografie. Hollywood mi kyne z dálky a očekává anglický překlad textu, na němž se pracuje.

"Zdravé jádro" Pražského klubu spisovatelů, do něhož je zpojeno téměř 300 autorů.