Děkuji Obci spisovatelů ČR, že mne přijala za svého člena

26.01.2014 22:21

Je mi ctí, že mne Obec spisovatelů České republiky přijala v první polovině ledna roku 2014 za svého člena. Přihlásil jsem se o členství, jelikož jsem si řekl, že po 15 knihách už mohu být této komunity, jejímž předsedou je spisovatel, scénárista a filmový podnikatel Tomáš Magnusek, celkem hoden. Byl jsem tedy přijat do elitní společnosti českých spisovatelů, která následuje nejlepší tradice předválečných organizací Obec československých spisovatelů či Syndikát českých spisovatelů a nemá nic společného s totalitními organizacemi jako Svaz československých spisovatelů a podobně. Oprávněně doufám, že z ní nebudu nikdy vyloučen, což se mi stávalo před rokem 1989 v případě členství v novinářských a spisovatelských organizací a jiných spolků. Budu se snažit dělat Obci spisovatelů ČR čest svým dobrým psaním, za které se nebudu stydět já ani Obec.