Už nikdy...

11.10.2013 13:56

Nenastane-li situace významu skutečně světodějného, tak už nikdy nebudu psát blogy na nejužívanějších a nejčetněji sledovaných portálech blogosféry, jako například na blog.idnes.cz a jiné podobné. Už jsem si tam užil své, můj nejčtenější blog přesáhl přes 56 000 přečtení. Pravda, nic moc, ale to mě nežere. Budu psát jen sem, i když sledovanost bude zcela minimální. Ale to přece nevadí. Sprostota nicků v diskusích už je natolik bezbřehá a bezskrupulózní, že je třeba ji zásadně ignorovat. A přejít ze současné majoritní komunikační společnosti na sociálních sítích a chatech do minoritní. Čili nepovolit diskuse a pokud mi chce někdo něco sdělit, tak mi přece může napsat e-mail, že?

Ale tolik nebojsů zase moc není.

Ač jsem v rozporu se svým stanoviskem, že do "velké" blogosféry už psát nebudu, tak se přeci jen odkáži na jeden svůj blog na idnes.cz, který se jmenuje "Internet jako nástroj výchovy ke zbabělosti". Napsal jsem ho v roce 2009. Tam je ten grund. Od té doby se nic nezměnilo. Přesněji řečeno změnilo - k horšímu.