Vydám své blogy pod titulem "Internet jako nástroj výchovy ke zbabělosti"

27.06.2014 12:28

Rozhodl jsem se vydat výběr svých blogů, jichž jsem napsal kolem 300, v knížce pod titulem "Internet jako nástroj výchovy ke zbabělosti". Do blogosféry již zabrousím od koncem roku 2012, protože - přiznávám - jsem kapituloval vůči sprostotě nickových komentářů. Nehodlal jsem jim dále čelit - to ani nejde - ale ani je úkorně snášet. V roce 2014 byly dva mé blogy na iDnes dokonce vymazány, protože bylo použito "právo silnějšího". Nelze nalézt racionální důvod, jak se smířit s komentáři, jejichž autoři jsou schopni napsat zhruba tak tři denuncující věty, jimiž si nějak vyřizují své mindráky a osobní účty. Nelze se srovnat s komentáři lidí, kteří skrývají svou identitu za nicky a sami nedokáží napsat jediný blog, zatímco já nastavuji své skutečné jméno, tvář a pravou identitu. Potřebují jen nenávidět a nadávat. Tak v tom jsem nechtěl dát jet, protože pozice jsou nevyrovnané. Nicméně některé mé blogy jsou dodnes velmi citované. Vydavatelství BLINKR je vydá nejprve jako e-knihu začátkem října 2014 ve formátech EPUB a MOBI. Titul knihy je zvolen podle názvu článku jednoho z nejrespektovanějších blogů, byť nepatřil k těm úplně nejčtenějším. Podle první odezvy ve sféře čtenářů e-knih publikaci vydáme v papírovém nákladu ještě pro předvánočníknižní trh v roce 2014.